Interim opdracht: Financieel adviseur gezocht

Financieel adviseur

Amstelveen (ICBO00066)
Overheden
Open
24 uur
00 00 0000
6 maanden
12 juli 2018

Functie omschrijving

Omschrijving Opdracht:

De ambtelijke organisatie AA werkt voor de gemeentebesturen van Aalsmeer en Amstelveen. Twee gemeentebesturen, bediend door één ambtelijke organisatie. In onze aanpak streven we zoveel mogelijk harmonisatie na. Wij zijn opzoek naar iemand die de najaarsrapportage en jaarrekening Aalsmeer voor ons gaat opstellen. We zoeken voor de periode september tot en met december voor 24 uur per week ondersteuning. Voor de periode januari tot en met maart gaat het om gemiddeld 32 uur per week.


Je coördineert de totstandkoming van de najaarsrapportage (procesmatig en inhoudelijk). Je kunt hierbij een beroep doen op financiële collega’s en niet financiële collega’s en verzorgt zelf ook een inhoudelijke bijdrage. De jaarrekening en begroting worden voor Aalsmeer in LIAS opgesteld. Voor de najaarsrapportage is dit nog niet voorzien en wordt gewerkt met Word en excel. Binnen de AA organisatie wordt gewerkt met Key2Financiën en Cognos. De werkzaamheden maken onderdeel van uit een vacante functie waarvoor een wervingsprocedure wordt gestart.


Gewenst Profiel:

We zoeken iemand met een hands on mentaliteit die zich verantwoordelijk voelt voor het totale eindproduct inclusief bestuurlijke voorbereiding van het document. Je bent bereid daar net dat stapje extra voor te doen. Je hebt ervaring met het opstellen van P&C documenten binnen een gemeente en beschikt over een overall blik voor de gemeentelijke begroting. Je kennis op het gebied van de BBV is up to date. Kennis van en ervaring met grondexploitaties geldt als een duidelijke pré. Van nature stem je af en ben je een teamplayer. Je hebt academisch werk- en denkniveau. Je bent een zelfbewuste generalist met een sterke persoonlijkheid, communicatief vaardig en in staat om verbinding te leggen en samenhang te overzien en te bewaken. Je hebt minimaal aantoonbaar HBO/ WO werk- en denkniveau


VOG:

Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.


Toelichting op rooster:

Kandidaten die minder dan 24 uur komen niet in aanmerking voor de opdracht. We zoeken voor de periode september – december voor 24 uur per week ondersteuning. Voor de periode januari tot en met maart gaat het om gemiddeld 32 uur per week.


Volledige opdracht

Om de volledige opdracht te zien dient u een account te hebben.