Manager finance & control
Amsterdam
Overheden
€ 95 tot € 100
36 uur
19 september 2016
6 maanden
31 augustus 2016
Functie omschrijving
Voor een gemeente in Noord-Holland zoeken wij een Programma-manager Financiën a.i.
De directeur van het organisatie-onderdeel Financiën heeft een
programmamanager nodig die hiervoor de volgende projecten tot een goed einde brengt:
- De doorontwikkeling van de financiële administratie (DFA);
- Het samenbrengen van 44 administraties naar 1 administratie
door middel van het implementeren van een vernieuwd financieel administratieve software AFS;
- Het doorvoeren van maatregelen en bezuinigingen uit
Slagvaardige Overheid en daaraan gekoppeld een personele reorganisatie;
- Een verhuizing van vele locaties naar uiteindelijk 2 locaties..
Naast deze trajecten hou je je bezig met reguliere werkzaamheden, zoals:
- Het opstellen van de begroting 2017;
- Het opstellen van de jaarrekening 2016;
- De interim controle van de ACAM;
- Health Checks;
- De integratie van de afdeling PC&A van het cluster Sociaal
binnen het organisatie-onderdeel Financiën;
- Het administratieve huis op orde brengen moet goed
vormgegeven worden om de veranderingen te doen laten slagen en tevens ‘de winkel open te kunnen houden tijdens de verbouwing’.
Volledige opdracht
Om de volledige opdracht te zien dient u een account te hebben.
Functie omschrijving
Voor een gemeente in Noord-Holland zoeken wij een Programma-manager Financiën a.i.
De directeur van het organisatie-onderdeel Financiën heeft een programmamanager nodig die hiervoor de volgende projecten tot een goed einde brengt:
- De doorontwikkeling van de financiële administratie (DFA);
- Het samenbrengen van 44 administraties naar 1 administratie door middel van het implementeren van een vernieuwd financieel administratieve software AFS;
- Het doorvoeren van maatregelen en bezuinigingen uit Slagvaardige Overheid en daaraan gekoppeld een personele reorganisatie;
- Een verhuizing van vele locaties naar uiteindelijk 2 locaties..
Naast deze trajecten hou je je bezig met reguliere werkzaamheden, zoals:
- Het opstellen van de begroting 2017;
- Het opstellen van de jaarrekening 2016;
- De interim controle van de ACAM;
- Health Checks;
- De integratie van de afdeling PC&A van het cluster Sociaal binnen het organisatie-onderdeel Financiën;
- Het administratieve huis op orde brengen moet goed vormgegeven worden om de veranderingen te doen laten slagen en tevens ‘de winkel open te kunnen houden tijdens de verbouwing’.