Administrateur | Financieel medewerker

Persoonlijke gegevens

Ervaren Finance professional met ruim 30 jaar werkervaring binnen het vakgebied Financieel administratie. Met deze brede administratieve en boekhoudkundige kennis, ondersteun ik nu ZZP-ers en MKB-ers bij het opzetten en uitvoeren van de financiële administratie.

Mijn product is het administratieve proces.
Dagelijkse werkzaamheden: Inkoop en verkoop facturen, bijwerken kas/bank boek, memoriaal grootboek.
Maandelijkse werkzaamheden: grootboek controle, verslaglegging en overzichten, Salaris mutaties/controle, journaalpost salarissen, personeel declaraties.
Kwartaal werkzaamheden: BTW/LB-aangifte, archivering
Overige: budgetteren, voor particulieren IB-aangifte

Ervaringen met:
MS Navision
Continia Document Capture
Acubiz
Office 365 Word/Excel/Outlook
ABN AMRO Acces
NS Business card
ADP Perman

15 oktober 2019
€ 31-55 per uur
8-40 uren per week
Administrateur Financieel medewerker Assistent controller

Kennis & Vaardigheden

Excel Microsoft Dynamics NAV
Financiële instellingen
Nog niet ingevuld
Nog niet ingevuld
Nederlands Engels Duits

Relevante werkervaring

Senior Finance Associate

Genmab B.V. in Utrecht
oktober 2002 tot december 2018

Taken en verantwoordelijkheden

  • Digitaal (MS Navision) verwerken van facturen, inboeken coderen en autoriseren
  • 1ste autorisatie betaling middels elektronische bankieren (ABN AMRO acces-online)
  • Boeken kas/bankboek
  • Personeelsdeclaraties (digitaal-Acubiz), salarisvoorbereidingen en vrijgeven en controleren (ADP)
  • Archiveren
  • Controle gebruikers NS Business card, inladen reisdata (draaitabel Excel) omzetten en controles uitvoeren/overzichten maken
  • ICS-creditcard data inladen (digitaal-Acubiz) van uitgaven en controles uitvoeren 
  • Controle grootboek
  • Maken facturen
  • Maken werk instructies/beschrijvingen
  • Maandafsluiting en assisteren van de controller

Volledig profiel

Om het volledige profiel van deze kandidaat te zien dient u een account te hebben.