Assistent controller | Administrateur

Persoonlijke gegevens

Een gedreven en resultaat gerichte (hoofd) administrateur/project controller met meer dan 13 jaar ervaring in het werkveld van de financiële administratie. Door met passie mijn werkzaamheden uit te voeren binnen de financiële administratie, heb ik mezelf kunnen ontwikkelen tot een betrouwbare bron van toegevoegde waarde voor mijn opdrachtgevers.

Door te zien en ervaren heb ik afgelopen jaren mezelf kunnen ontplooien tot een effectieve en accurate (hoofd) administrateur/project controller. Daarbij heb ik als specialist gewerkt op het snijvlak van administratie en operations. Daarbij heb ik ruime ervaring op kunnen doen met:
- Opzetten van bedrijfsadministratie en project administratie,
- ITIL en projectmanagement methodieken,
- Opstellen en uitvoeren van prognose, forecast en operationele jaarplannen; inclusief rapportage en over de voortgang richting financiële directeur of CFO,
- Opstellen en bewaken van begrotingen en budgetteringen,
- Analyseren en aansturen van kosten en baten,
- Beheren en verbeteren van operationele / administratief processen,
- Het opstellen van rapporten en jaarrekeningen,
- Accountants controle,
- Aansturen van teams t/m 8 administratie medewerkers en 12 operations medewerkers,
- Omzetbelasting, vennootschapsbelasting en internationale belasting constructies,
- ERP applicaties en ICT gerelateerde projecten.

28 april 2016
€ 31-55 per uur
40-40 uren per week
Assistent controller Administrateur Financieel medewerker

Kennis & Vaardigheden

Exact Excel Oracle SAP SAP Fico Unit 4
Bouw & vastgoed Farmacie Handel ICT Media Olie, gas & energie Overheden Overige non-profit Productie Retail Semi-overheid Telecommunicatie Uitgeverij Zakelijke dienstverlening
Budgettering Business control Corporate finance Financial analysis Financial control Interne en externe rapportages Management accounting Operational audit Project control
Dutch GAAP IFRS SOX
Nederlands Engels

Relevante werkervaring

Assistent controller

Vrije Universiteit in Amsterdam
oktober 2015 tot maart 2016

Taken en verantwoordelijkheden

Werkzaamheden:
Voorbereiden maandelijkse rapportage,
Opbrengsten en kosten analyseren,
Projecten analyseren zoals onderhanden werk mutaties,
Budget toewijzingen en journaliseren daarvan,
Interne doorbelastingen journaliseren,
Beheren van facturatie register en boekingen daarvan controleren,
Aanspreekpunt voor budget houders en orders eigenaren,
En diverse werkzaamheden zoals aanspreekpunt voor budgethouders, overzichten uitdraaien, mutaties downloaden, boekingen controleren ect..

Volledig profiel

Om het volledige profiel van deze kandidaat te zien dient u een account te hebben.