Persoonlijke gegevens
Academische opgeleide finance professional die betrokken is bij product en organisatie. In werkzaamheden initiatief-nemend, analytisch en doortastend en werkend met mensen op basis van een persoonlijke relatie.
01 09 2020€ 71-85 per uur
0-32 uren per week
Kennis & Vaardigheden
Relevante werkervaring
Interim Finance manager / Projectleider implementatie Navision
juni 2018 tot heden
Taken en verantwoordelijkheden
Op hoger niveau brengen financiële afdeling (administratie -> finance & control) en projectleider implementatie Navision.
Activiteiten: Ontwikkelen processen, systemen en medewerkers van het niveau administratie naar finance & control. Analyseren werk hoeveelheden, organiseren en leidinggeven aan afdeling. Coachen medewerkers op ontwikkeling, mn. zelfstandigheid en communicatie. Analyseren processen en meewerken; boeken inkoopfacturen, factureren verkopen, signaleren openstaande debiteuren, controleren volledigheid en juistheid nacalculaties, voorstellen tarief- en productaanpassingen voor extra omzet/ marge. Opstellen plan van aanpak implementatie Navision, bepalen projectorganisatie, plannen en inleiden projectbijeenkomsten, controleren en rapporteren voortgang. Signaleren toekomstige KPI’s en rapportage behoeftes. Gesprekspartner voor DGA en managementteam.
Resultaat: opdracht in uitvoering