Finance manager | Administrateur

Persoonlijke gegevens

Ik ben een ervaren en bevlogen finance professional met een ruim aantal jaren werkervaring binnen het vakgebied finance, tax en accounting.

Waar kunt u mij zoal voor inzetten:
- Tijdelijke vervanging van uw (hoofd) financiële administratie;
- Opzetten en uitwerken van procedures financiële afdeling;
- Controledossier gereed maken voor de accountant;
- Zorgen voor optimale inrichting van uw nieuwe financiële software;
- Opstellen van uw jaarrekening, aangifte vennootschapsbelasting, dividendbelasting, omzetbelasting;
- Opstellen of ontwikkelen van uw periodieke management rapportage;
- Meedenken welke financiële software voor uw bedrijf het meest geschikt is;
- Beoordelen of uw financiële afdeling optimaal functioneert, of dat er wellicht bespaard kan worden door het (verder) automatiseren van bepaalde handelingen.

Door mijn jarenlange ervaring binnen de accountancy branche en mijn eigen kantoor, prik ik snel door de materie heen en zie ik snel waar een en ander wellicht hapert of niet optimaal is ingericht of functioneert.

Ik straal rust uit en handel weloverwogen waardoor de mensen om me heen snel vertrouwen hebben in hetgeen ik doe. Ik ben doortastend en ben goed in staat om de behoeftes van de directie te vertalen in (financiële) rapportages waar de bedrijfsvoering op kan worden afgestemd.

10 januari 2019
€ 71-85 per uur
4-16 uren per week
Finance manager Administrateur

Kennis & Vaardigheden

Accountview Afas Exact Excel Twinfield Unit 4
Accountancy Zakelijke dienstverlening
Budgettering Business control Consolidatie Financial analysis Interne en externe rapportages Jaarrekeningenwerk Management accounting Tax-accounting
Nog niet ingevuld
Nederlands Engels Frans Duits

Relevante werkervaring

Vennoot

Fiscale en Financiële Dienstverlening B.V. in Amstelveen
januari 2013 tot heden

Taken en verantwoordelijkheden

Sinds 2013 ben ik partner bij Claessen & Roelofs Fiscale en Financiële Dienstverlening B.V. Ik sta voor de diensten die we leveren en ben trots op ons kantoor met onze loyale medewerkers. We gaan voor 100% voor onze klanten en staan ze bij in goede, maar ook in slechte tijden op het gebied van financiële administratie, externe verslaggeving en fiscaliteit.

Ons kantoor ondersteunt de MKB ondernemer bij de boekhouding, verzorgt de financiële verslaglegging en de daarbij behorende deskundige interpretatie van de ondernemingsresultaten, begeleidt de klant door het woud aan fiscale regels en neemt de zorg voor de salarisadministratie geheel uit handen.
Wij zijn een full-service dienstverlener, waarbij wij ons tevens omringen met externe financiële experts vanuit ons netwerk zodat we u bij complexere vraagstukken altijd in contact kunnen brengen met een geschikte partij.

Ons kantoor is gecertificeerd lid van het Register Belastingadviseurs (voorheen College Belastingadviseurs).

Volledig profiel

Om het volledige profiel van deze kandidaat te zien dient u een account te hebben.